Item code : 436659295 COPY URL

360💖LOCAL SELLER💖[360 Smart Camera] 720p/1080p FHD Camera - Night Vision | Wireless| HD IDMA APPROVE


Customer who recommended this item
627 (Based on 648 reviews)
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%

Notice

Subject From Date
Redemption & Store Pickup Seller 2016-06-14
How do I file for exchange/replacement/refund? Seller 2016-05-09
Manufacturer/Place of origin 360 / China Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)
Pay on delivery Available
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (258)

Customer Photo Review board

Highly Recommend D706 - 1080P

Received in good condition. Thank you

Type:D706 - 1080P(360 Degree)(+S$59) | A) Sandisk Class 10 MicroSD Card:No | B) Wall Mount:No | C) 5m Extention USB Cable:No

Dec 09, 2018
syo*******

Highly Recommend Awesome product

Easy to set up. Good product. Will buy again

Type:D503 - 720p(Night Vision) | A) Sandisk Class 10 MicroSD Card:No | B) Wall Mount:No | C) 5m Extention USB Cable:No

+ Add this option
Dec 09, 2018
She*******

Highly Recommend Super fast delivery

Excellent delivery speed. Setup is easy too. Lower price to attract more buyers

Type:D503 - 720p(Night Vision) | A) Sandisk Class 10 MicroSD Card:No | B) Wall Mount:No | C) 5m Extention USB Cable:No

+ Add this option
Dec 04, 2018
peh*******

Highly Recommend Easy to set up

Easy to use, will recommend to others

Type:D503 - 720p(Night Vision) | A) Sandisk Class 10 MicroSD Card:No | B) Wall Mount:Yes(+S$4.90) | C) 5m Extention USB Cable:No

+ Add this option
Dec 03, 2018
ckm*******

Highly Recommend prefer older model

the 360 degree needs to be mounted.. thought could stick on

Type:D706 - 1080P(360 Degree)(+S$59) | A) Sandisk Class 10 MicroSD Card:No | B) Wall Mount:No | C) 5m Extention USB Cable:No

Oct 08, 2018
blu*******

Customer Review (648)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Dec 07, 2018 can*******
Recommend Dec 04, 2018 rac*******
Highly Recommend Nov 14, 2018 kok*******
Highly Recommend Nov 01, 2018 gal*******
Highly Recommend Oct 10, 2018 twi*******
Highly Recommend Oct 10, 2018 pei*******
Highly Recommend Sep 24, 2018 tin*******
Highly Recommend Sep 22, 2018 sum*******
Highly Recommend Sep 02, 2018 ala*******
Highly Recommend Aug 30, 2018 jil*******
Item Q&A(196)
No. Question & Answer Member Date Status
NOTICE Redemption & Store Pickup Seller
NOTICE How do I file for exchange/replacement/refund? Seller
33928632 Inquiry for the item from Bli**** Bli******* 2018-12-06 Answered
  Hi. My hubby purchased a D603. However, we can’t seem to register in the app. It keeps saying poor connection even though we switched to the 2.4 wifi.

Pls advise.
 

[Re] Inquiry for the item from Bli****
Dear Customer,

Please sms/whatsapp 9792-5231 for support!
Thanks!

Sincerely,
1stshop
http://1stshop.sg

33896849 Inquiry for the item from ckm**** ckm******* 2018-12-04 Answered
  Can I watch the playback on my phone?
 

[Re] Inquiry for the item from ckm****
Dear Customer,

Please sms/whatsapp 9792-5231 for support!
Thanks!

Sincerely,
1stshop
http://1stshop.sg

33358519 Inquiry for the item from dng**** dng******* 2018-10-20 Answered
  Hi seller,
When you restock D606 and D688?
 

[Re] Inquiry for the item from dng****
Dear Customer,

Please sms/whatsapp 9792-5231 for support!
Thanks!

Sincerely,
1stshop
http://1stshop.sg

33224913 Inquiry for the item from ben**** ben******* 2018-10-09 Answered
  When will D606 1080p be available?
 

[Re] Inquiry for the item from ben****
Dear Customer,

Not so soon.
Thanks!

Sincerely,
1stshop
http://1stshop.sg

33131732 Inquiry related cancel and refund from ins**** ins******* 2018-10-01 Answered
  You didn’t send me my refund after more than two months of waiting. And even asked me to pay for the courier charges! Pls make full refund of the camera and refund me the shipping charges you made me pay now you!!!!!
 

[Re] Inquiry related cancel and refund from ins****
Dear Customer,

Please sms/whatsapp 9792-5231 for support!
Thanks!

Sincerely,
1stshop
http://1stshop.sg

33101365 Inquiry for the item from isi**** isi******* 2018-09-28 Answered
  Does it have rechargeable battery? Or must it be connected to power source every time? If rechargeable, how long it last from a single charge?
 

[Re] Inquiry for the item from isi****
Dear Customer,

Please sms/whatsapp 9792-5231 for support!
Thanks!

Sincerely,
1stshop
http://1stshop.sg

33087333 Inquiry from yeo**** yeo******* 2018-09-26 Answered
  Hi I just got this camera (see attachment) but would like to exchange for the 360 degree rotation one, I am willing to top up extra for that, is that possible?
 

[Re] Inquiry from yeo****
Dear Customer,

Please sms/whatsapp 9792-5231 for support!
Thanks!

Sincerely,
1stshop
http://1stshop.sg

33082899 720P car******* 2018-09-26 Answered
  the attached photo that i wat to stick at the ceiling / wall, is this available for model 720P which can be selected from your list? Or must be 720P Plus? But you don't have 720P Plus ?
 

[Re] 720P
Dear Customer,

Choose 720p night vision. Please sms/whatsapp 9792-5231 for support!
Thanks!

Sincerely,
1stshop
http://1stshop.sg

Policy & Notice